Wizerunek kobiety w reklamach – jaki jest?

O tym jak reklama pokazuje kobiety dowiedzą się uczestnicy warsztatów realizowanych w ramach projektu „Ekonomia jest kobietą”. Warsztaty odbędą się 11 grudnia od 18 do 20:20 na Konopnickiej 6.

 

Podczas 2,5h warsztatu wspólnie zastanowimy się jaki wizerunek kobiet jest prezentowany w reklamach i jaki ma to wpływ na nas, na społeczeństwo i na same kobiety. 

Warsztat realizowany jest w ramach projektu „Ekonomia jest kobietą”, którego celem jest szeroko pojęta edukacja ekonomiczna, skierowana głównie (choć nie tylko) do dziewczyn i kobiet. Obszary naszych zainteresowań to odpowiedzialna konsumpcja, filantropia, zarządzanie pieniędzmi i planowanie przyszłości ekonomicznej. Więcej informacji na stronie www.ekonomiajestkobieta.zhp.pl lub pod adresem ekonomiajestkobieta@zhp.pl oraz na FanPagu www.facebook.com/ekonomiajestkobieta.

Warsztat odbędzie się w 11 grudnia w godzinach 18.00-20.30 w Warszawie, w Głównej Kwaterze ZHP na ulicy Konopnickiej 6.

Osoba prowadząca: hm. Anna Książek – trenerka, psycholożka, od lat związana z organizacjami pozarządowymi. Prowadzi szkolenia dla wszystkich trzech sektorów (biznes, sektor publiczny, ngos), w tym szkolenia dotyczące praw kobiet oraz odpowiedzialnej konsumpcji. Koordynatorka projektu „Ekonomia jest kobietą”.

Zgłoszenia na warsztat do 8.12 poprzez formularz:

https://docs.google.com/forms/d/1ep_PjPoLxawzMAZbreZM83Ri_PQHiuy6C9QytNZiXXw/viewform?usp=send_form

phm. Wojtek Puchacz

członek Komendy Chorągwi ds. zagranicy i komunikacji

Może Ci się spodobać...